129
antwoorden
Hallo,
Mijn naam is Diego en was tot een paar maanden geleden een roker..
Voordat ik aanmerking kwam met deze hypno therapie praktijk lukte het mij maar niet om te stoppen met roken.. althans voor een langere periode.
Ik was nog niet bekend met hypno therapie en vond het ook best spannend.
Ik denk dat het veilige gevoel van de mensen heel erg efficiënt is om jezelf over te geven aan hypnose.
Hierdoor kon ik mijzelf tegenkomen in mijn onderbewustzijn en vanuit daar gaat het snel.
Twee sessies heb ik maar nodig gehad en het was klaar.
Ik ben nu een niet roker en ben praktijk van der Leij eeuwig dankbaar!!
Deze lieve mensen zijn gezegend!
Met vriendelijke groet,
Diego Gloudi
Mijn naam is Diego en was tot een paar maanden geleden een roker..
Voordat ik aanmerking kwam met deze hypno therapie praktijk lukte het mij maar niet om te stoppen met roken.. althans voor een langere periode.
Ik was nog niet bekend met hypno therapie en vond het ook best spannend.
Ik denk dat het veilige gevoel van de mensen heel erg efficiënt is om jezelf over te geven aan hypnose.
Hierdoor kon ik mijzelf tegenkomen in mijn onderbewustzijn en vanuit daar gaat het snel.
Twee sessies heb ik maar nodig gehad en het was klaar.
Ik ben nu een niet roker en ben praktijk van der Leij eeuwig dankbaar!!
Deze lieve mensen zijn gezegend!
Met vriendelijke groet,
Diego Gloudi
read moreread less
Mijn tiener dochter heeft hypnotherapie gedaan bij Alyssa met de bedoeling haar zelfvertrouwen te vergroten.
Zij vond het een hele prettige sessie. Ik hebt gemerkt dat ze na 1 sessie met meer zelfvertrouwen op dingen afstapt. Haar eindexamen heeft ze zonder stress doorlopen.
Zij vond het een hele prettige sessie. Ik hebt gemerkt dat ze na 1 sessie met meer zelfvertrouwen op dingen afstapt. Haar eindexamen heeft ze zonder stress doorlopen.
read moreread less
De sessies bij Linden hebben mij enorm gesteund en geholpen in een moeilijke periode. Daarnaast is Linden een fijn, warm mens die als een vriend of helper naast je staat. En de hypnose openbaart wonderlijke zaken van de geest, geeft ze een plaats of laat ze een metamorfose ondergaan. En niet zelden is zo’n sessie een avontuurlijke reis vol verassingen, die ontroert, verbindt en vertrouwen geeft. Herman .
read moreread less
RBCZ/NBHV/CAT
Bekijk deze hier.
Adressen
Locatie Zwolle:
Dokter Spanjaardweg 19-25, 8025 BT Zwolle.
Gebouw: ‘Matisse’
Locatie Hoogeveen:
Bentinckslaan 20 A, 7902 GG Hoogeveen.
Gebouw: ‘De oude Bibliotheek’

Ik merkte dat ik veel uit mijn hoofd aan het leven was en heel erg voor anderen in plaats van mijzelf. Opzoek naar verandering kwam ik bij Praktijk van der Leij terecht. Samen met Henriët hebben we innerlijk kindwerk gedaan onder hypnotherapie, waarbij Henriët mij op een open, zachte en liefdevolle manier heeft begeleid.
Door de gesprekken met Henriët begrijp ik de verhoudingen in mijn gezin beter, waarom ik daarin een bepaalde rol heb aangenomen en waar mijn (vaak boze of geïrriteerde) reacties vandaan kwamen. Door het innerlijk kindwerk onder hypnotherapie zijn er delen in mij geheeld waarvan ik niet eens wist dat ze er waren.
Ik begrijp mezelf veel beter, leef meer vanuit mijn lijf, voel meer rust en sta sterker in wat ik zelf wil.
Lieve Linden, tijdens een intakegesprek hebben we elkaar leren kennen. Veel gepraat gedeeld en gelachen om hilarische dingen die naar boven kwamen en uiteindelijk een afspraak gemaakt. Het moest een opstelling worden volgens jou waarin je uitlegde dat er 2 x ikzelf in voorkwam. Jij was mij en ik was mezelf. Snap er niks van dacht ik maar we gingen aan de slag. Het werd een gaotische sessie en kon me niet indenken dat dit iets met mij zou doen. Opweg naar huis kon ik niets anders bedenken als…wat nu? Maar na een paar weken heb ik een grote stap gezet,ik koos voor mijzelf en ben hier echt heel blij mee. Zou deze opstelling dan toch wat gedaan hebben met mij? Ik weet het zeker! Dankjewel lieve Linden
I.v.m. chronische Lyme (en hierdoor heel veel verschillende klachten, waaronder het chronische vermoeidheid syndroom) had ik gedurende de afgelopen jaren heel wat therapieën gevolgd. Maar de vermoeidheid en onrust bleef ik altijd erg sterk voelen in mijn lichaam. En daardoor kon ik niet in de ontspannings- en herstelfase komen. Uiteindelijk ben ik bij Praktijk van der Ley (Silvia) terecht gekomen en wat was dit een goede zet. Silvia is een heel prettig persoon; de rust (warmte) die zij uitstraalt in combinatie met humor en haar nuchterheid + de echtheid die ik ervaarde, was de basis voor mijn transformatie. De hypnotherapie, de oefeningen in combinatie met de gesprekken met Silvia en haar kennis over het brein en de lichaams-werking maakten dat ik mij beter ging voelen en rustiger werd. Mijzelf (weer) leerde kennen. En hierdoor kon ik ook weer betere keuzes voor mezelf maken, doordat ik mijzelf nu ook kan aanvoelen en daar dan nu ook naar handel. Ook mijn omgeving bevestigde wat ik zelf al voelde.
Silvia is een prachtmens en heeft ervoor gezorgd dat ik van overleven weer naar leven ben gegaan. De kennis die zij heeft is ongekend. Zij weet wat ze doet en waar ze het over heeft. Dat voel en merk je aan alles. En dat ik nu sinds vele jaren weer kan genieten van wat het leven te bieden heeft, is mij alles waard. Dat is zo’n verschil met alle jaren hiervoor en daar ben ik haar erg dankbaar voor. Ik gun iedereen deze nieuwe kans op leven i.p.v. overleven.
Tijdens en na het overlijden van een dierbare kwamen er zoveel voor mij onverklaarbare emoties naar boven dat ik ondanks dat ik me zelf toch altijd als een sterke vrouw gezien had ik toch hulp zocht bij de praktijk.
Na de intake door verwezen naar henriet .
En heb er bij de eerste afspraak niet eens over na gedacht later het voelde gelijk goed eigenlijk .
Ben er samen met haar op een rustig tempo met hypno/regressie therapy achter gekomen dat een trauma uit het verleden en getrikkerd door het overlijden van een dierbare je na zoveel jaren nog kan inhalen omdat je je hele leven in de overlevings stand hebt gestaan .
Was best een zwaar traject en zal nog wel eens moeilijk zijn maar ze heeft me wel geleerd om dan echt even in me zelf te gaan en te voelen boos of verdrietig te zijn en het dan ergens een ander plekje te geven … zodat het nare gevoel dat in je zit een ander plekje krijgt
Over een periode van een aantal maanden heb ik verschillende sessies met Roos gehad. Naast theoretische modellen past Roos ook praktische oefeningen toe. Gesprekken met Roos heb ik als zeer prettig ervaren. Roos heeft een luisterend oor, is rustig en kalm. Hierdoor voelde ik mij snel toevertrouwd. Het traject was een bijzondere ervaring in positieve zin, is inmiddels afgerond en ik voel me veel beter. Nogmaals bedankt, Roos!
Ik ben 5 keer bij Linden geweest voor mijn geur- en smaakproblemen. Vanaf de eerste sessie had ik het gevoel dat ik, na een hele lange zoektocht en vertwijfeling vanwege de duur van het probleem, bij Linden aan het goede adres was. En dat bleel ook zo te zijn. Al na de tweede sessie merkte ik dat mijn geur en smaak weer veranderden en er iets gebeurde. Nu kan ik weer eten wat jaren geleden zo gewoon was, maar toen ook enkele jaren helemaal niet. De empathie en betrokkenheid waren voor mij wel DE meest herkenbare punten op basis waarvan het vertrouwen aan het goede adres te zijn al heel snel ontstond. Wat mij betreft met 100% vertrouwen aan te bevelen.
Na mijn intake werd ik gekoppeld aan Natalie. Normaal heb ik tijd nodig om bij iemand te ontdooien, maar bij haar voelde het direct comfortabel en to the point. Ze begreep mijn klachten snel en stemde de behandeling precies af op wat bij mij past. Haar openheid en de vraag “Hoe pakken we het aan en waar voel jij je goed bij?” gaven me meteen vertrouwen.
Mijn PDS en angorafobie kwamen door onderliggende trauma’s die in vijftien jaar tijd veel spanning hadden opgebouwd. Ik had al van alles geprobeerd—ziekenhuizen, diëtisten, medicatie—dus dit voelde als mijn laatste optie. Uiteindelijk had ik meer verwerkingstijd nodig dan verwacht, niet door Natalie, maar omdat er meer opgeruimd mocht worden dan ik dacht. Zelfs bij privégebeurtenissen onderweg nam ze altijd de tijd voor me en pakten we die aan. De hyponse werkte voor mij hierin het best om echt tot diepe emotie te komen’
Ik ben er nog niet, maar ik heb zóveel handvatten, inzichten en rust gekregen. Het belangrijkste: mijn PDS-klachten zijn duidelijk verminderd.
Fijne praktijk! Zoals Silvia me heeft geholpen kan niemand dat. Ik heb veel dingen voor hypno geprobeerd, praten, emdr enz. Maar bij deze therapie gaat het niet om wat er is gebeurt maar hoe je er op reageert, hoe je de spanningen voelt in je lichaam en wat er door je heen gaat. Ik denk dat het voor mensen met meerdere ‘trauma’s’ of oorzaken, het een geweldige therapie is om alles meer op te ruimen.